úterý 7. srpna 2007

Pozor na zápach z úst!

Největší chyba, která může celé líbání totálně znechutit a zkazit, je smrad z úst. Poznat, že vám táhne z pusy, není jednoduché, většinou ale stačí předvídat. Pozor na některá jídla, obzvláště pak česnek a další libůstky. Mějte vždy po ruce připraveny žvýkačky či větrové bonbony, jež vám dodají lepší aroma. Pravidelně si čistit zuby a pečovat o svůj chrup je též povinnost. Občas se však najdou i případy, kdy je zápach způsoben bakteriemi. V těchto případech je načase vyhledat doktora. Není totiž nic horšího, než nepříjemný pach z vašich či partnerových úst. Stačí trochu neopatrnosti a líbání se může stát nepříjemným!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já nevím co mám dělat ale zuby si čistím.... a z ust mi táhne furt...nevim co mám dělat ale žvejky žvějkám furt:-D O TO NEJDE PAČ MÍMU KLUKOVI TO PŘI LÍBÁNÍ NEVADILO TO SEM V TU DOBU MĚLA ŽVEJKU:-d

Anonymní řekl(a)...

smrdí mě z pusy i kdyz si cistim zuby, zvejkam zvejky atd..., stále mám nepříjemný zápach z úst, poraďte

Anonymní řekl(a)...

Zkusila bych výplach ze šalvěje:)